
INDLEDNINGEN OG INDKALDELSE
I henhold til vedtægternes § 9 indkalder bestyrelsen til ordinær generalforsamling søndag den 23 marts kl.10.00 på Valhøj skole til GF 2025. OBS: NYT STED: Skolen ligger i nærheden af Rødovre Centeret.
Kære Havelejere, hermed indkaldelse til GF 2025.
Som det fremgår under indhold samt dagsordenen, skal vi stemme og vedtage en del punkter. Vi glæder os meget til at se jer alle sammen søndag den 23 marts kl.10.00 på Valhøj skole til GF 2025. OBS: NYT STED: Skolen ligger i nærheden af Rødovre Centeret.
Har man et ønske om at have et hverv i sæsonen, ser vi gerne at man meddeler det til bestyrelsen inden dagen, så vi er forberedt på det.
Vi vil ikke komme synderligt meget ind på kloakering og dræn projektet på selve dagen, da vi fortsat afventer mere information. Vi vil dog under eventuelt kunne svare på et par af medlemmets spørgsmål. dog intet om økonomi, deadlines m.m.
I år er det igen muligt at stemme hjemme fra sofaen, via vores brevstemme system. Vi lærte en del sidste år, og har brugt den viden og tiden på at bygge et helt nyt system som gør det meget mere overskudeligt, nemt og simplet. Så vi håber hvis ikke du kan deltage fysik på dagen at du benytter dig at denne mulighed. Det er vigtigt at så mange som muligt stemmer til generalforsamlingen.
VI forventer ikke længere at skulle ud i en ekstra generalforsamling grundet mangels deltagelse.
Regnskab og budget vil være tilgængeligt herinden senere og inden dagen, vi afventer lige de sidste ting fra vores kreds administration.
::::::::
INDHOLD OG DAGSORDEN
-
-
- Valg af dirigent
- Valg af referent og stemmeudvalg
- Bestyrelsens beretning – der kan stilles spørgsmål
- Orientering omkring Kongressen 2024
- Årsregnskab for 2024
- Forslag fra bestyrelsen (5 stk)
- Forslag fra medlemmer (3 stk)
- Godkendelse af budget 2025
- Valg af bestyrelsen
- Kasserer for 2 år. (Thor genopstiller)
- Bestyrelsesmedlemmer for 2 år ( Cathrine, genopstiller)
- Bestyrelsesmedlemmer for 2 år ( Grethe, genopstiller)
- Bestyrelsesmedlemmer for 1 år ( Henning, genopstiller)
- Valg af op til 2-3 suppleanter for 1 år.
- Valg af 1 intern revisor + eventuel suppleant
- Valg af vurderingsudvalg, min. 4 medlemmer for 1 år
- Valg af hverv
- Affaldspladsen
- Rengøring
- Flaghejsning
- Vildkatte projektet
- Vejlaug (udgår grundet kloakering i 2025.)
- Valg at festudvalg
- Valg af diverse udvalg
- Valg af klubber
- Valg af personer til hovedrengøring af fælleshus.
- Eventuelt – der kan ikke stemmes om noget her!
-
FORSLAG TIL AFSTEMNING
- Pligt til at stemme ved generalforsamlingen.
- Krav om tilmelding til PBS på penge pligtig ydelser til foreningen
- Mødepligt ved åbningen af sæsonen.
- Intern-venteliste – Forslag til ordensreglerne punkt 24.
- Leje af fælleshus.
- Punkt 9.5 – Ændring i vedtægter. “Medlemsforslag”
- Opsætning af tænd og sluk ur på musikanlægget i fælleshuset.
- Forslag til ordensregler for leje af fælleshuset ( frafalder hvis punkt 5 godkendes)
STEM MED FULDMAGT
Der kan stemmes med fuldmagt, dog må den befuldmægtigede repræsentant maksimalt repræsenterer 2 individuelle befuldmægtigede medlemmer i foreningen.
Ønsker man at stemmes med fuldmagt, sker det via mail bestyrelsen@afdelinga.dk eller fuldmagt på dagen.
Ved væsentlige ændringer af ordlyden i forslaget, bortfalder brevstemmerne ifølge vedtægterne.
SÅDAN STEMMER DU
Du stemmer ved at udfylde skemaet og følge det steps der er. Når du har udfyld dine oplysninger og afgivet dine 8 stemmer ( der er 8 forslag der skal stemmes om i 2025) så bekræfter du og indsender, hvorefter du modtager:
- Bekræftelses email: Her bekræfter du din deltagelse, og først her efter er dine stemmer gyldige til GF 2025
- Deltagelse info: Når du har bekræftet åbner en side med en bekræftelse, og din stemme er nu registeret.
- Kvittering: Du modtager en kvittering med info omkring din deltagelse på email.
- Du kan nu med ro og fred lade GF2025 udspille sig og har gjordt dit for at deltage.
DOKUMENTER