Intern og ekstern venteliste

H/F Sommerhuskolonien Afdeling A har to offentlige ventelister: En intern liste for havelejere og en ekstern liste, der er åben for alle interesserede.

Der kan maximalt været 400 på vores eksterne liste, som lukkes når dette tal opnåes og åbnes igen når der er ledige pladser.
Selv om der er mange på listen er det ikke ens betydning med at du skal vente i mange år på at få et hus ude i vores haveforeing. Mange på listen er passive og andre har specifikke krav og venter efter et udset hus og grund, så selv om du er nummer 70 eller 190 på listen,  kan du sagtens være heldig at få et hus hurtigt.

Sådan gør du
Formular
  • Udfyld formularen til højre.
  • Upload billede af Kvittering/betaling.(JPEG) 
  • Godkend betingelserne.
  • Send. (opskriv mig)

Oplever du problemer, send en mail til

venteliste@afdelinga.dk 

Tilmelding til venteliste koster et opskrivningsgebyr på 500 kr Pengene skal indbetales på Mobilpay nr. 930534 eller foreningens konto i AL-bank: 5329 0243980 Skriv navn og efternavn overførsels teksten

Hvert år skal der betales  200 kr. som skal indbetales senest 28. februar hvert år via Mobilpay nr. 930534 eller foreningens konto, der kommer ikke nogen rykker eller opkrævning.
Skriv navn, efternavn og ventelistenummer i overførsels teksten.
Sker indbetalingen senere end 28 februar, ska du betale ny opskrivningsgebyr for at at blive på listen. Du starter i bunden uanset hvilken plads du havde.

Du modtager en bekræftelse, når vi har registeret din ansøgning. Dette sker automatisk via vores system og sendes til den mailadresse du har oplyst. Indenfor 14 dage kun du søge dit navn på vores liste. Samtidigt bliver du også tilmeldt vores venteliste-mail, som du får en bekræftelse på. Denne del sker ikke automatisk og derfor er processen ca. 14 dage. Vi kontakter dig pr. mail eller telefon, hvis vi skulle have nogle spørgsmål, eller der er mangler ved din tilmedling. Når du har købt et hus, bliver du automatisk fjernet fra listen. Ønsker du at komme på vores interne liste, skal du kontakte bestyrelsen på mail og du vil få udleveret et link med kode. Det koster 500 første år og 200 efterfølgende år.

VENTELISTEN ER LUKKET FOR I ÅR
ÅBNER IGEN 01 APRIL 2025 kl. 10:00

*