Opskrivning til H/F Sommerhuskolonien Afdeling A
Kontor – højdestien 27, 2610 – Rødovre
For at blive optaget på ventelisten, skal du have fast bopæl samt være tilmeldt en gyldig folkeregisteret.
Det er bestyrelsen der afgør om og hvorvidt du kan blive medlem i foreningen, dette har ikke noget at gøre med at man er aktiv på en venteliste.
Udfyld vores onlineformular.
Fornavn:
Efternavn:
Folkeregister adresse:
Folkeregister Postnummer:
Folkeregister By:
Email adresse:
Telefonnummer:
Upload Dokumentation eller billede
- Kvittering for betaling
Bekræftelse ( flueben)
Regler & Vilkår:
Tilmelding til venteliste koster 500 kr Pengene skal indbetales på Mobilpay nr. 930534 eller foreningens konto i AL-bank: 5329 0243980 Skriv navn og efternavn overførsels teksten
Hvert år opkræves der 200 kr. som skal indbetales senest 28. februar hvert år via Mobilpay nr. 930534 eller foreningens konto, der kommer ikke nogen rykker eller opkrævning. Skriv navn, efternavn og ventelistenummer i overførsels teksten.
Fra og med 2026, ændres fristen for indbetaling til d. 1 januar hvert år. Vi vil udsende en mail med info om dette.
OBS: betales der ikke årligt ryger man af listen, alle der ikke har indbetalt senest 28. februar hvert år er ikke længere aktivt på listerne.
Ønsker du igen at blive skrevet på, starter du i bunden og det koster 500 DKK
Listen åbnes igen hvert år og lige nu er det d. 1 april kl. 10:00, Dette kan dog ændre sig.
Der kan maximalt været 400 på vores eksterne liste, og listen lukkes når dette tal opnåes eller bestyrelsen vurdere at lukke for opskrivning.
Du modtager en bekræftelse, når vi har registeret din ansøgning. Dette sker automatisk via vores system og sendes til den mailadresse du har oplyst. Indenfor 14 dage kun du søge dit navn på vores liste. Samtidigt bliver du også tilmeldt vores venteliste-mail, som du får en bekræftelse på. Denne del sker ikke automatisk og derfor er processen ca. 14 dage. Vi kontakter dig pr. mail eller telefon, hvis vi skulle have nogle spørgsmål, eller der er mangler ved din tilmedling. Når du har købt et hus, bliver du automatisk fjernet fra listen. Ønsker du at komme på vores interne liste, skal du kontakte bestyrelsen på mail og du vil få udleveret et link med kode. Det koster 500 første år og 200 efterfølgende år.
Årligt indsamler vi dine oplysninger, det sker via en formular som bliver sendt ud. Det er dit ansvar at vi har dine oplysninger, da vi ellers ikke kan sende informationer ud til dig om huse der er til salg.
Det er dit ansvar at tjekke at du modtager de informationer vi sender ud og sikre dig at vi altid har en email adresse du kan modtage informationer på.
Inden du kan blive skrevet op skal godkender man disse vilkår, samt accepterer at foreningen må indsamle og opbevare dine informationer.