Kontakt og Ansvarsområde
Er formand og har det overordnede ansvar for hussalg, herunder online annoncering og koordinering af overdragelser og dødsboer. Han udsender information til ventelisten og står for kontakten til kredsadministrationen, kreds og forbund samt offentlige myndigheder som kommunen og Naturstyrelsen. Formanden har ansvaret for at arbejde med optimering og vedligeholdelse af foreningens hjemmeside. Derudover arbejder formanden med at implementere nye tiltag til gavn for medlemmerne.
Er kasserer og har det overordnede ansvar for foreningens økonomi. Han håndterer budgetlægning, regnskab og medlemsopkrævninger samt udlæg i forbindelse med fester, arrangementer og bod-drift. Thor har desuden kontakt til intern og ekstern revision samt kredsadministrationen, ligesom han varetager foreningens bankforretninger og kommunikationen med offentlige myndigheder.
Som næstformand har Cathrine ansvar for administration af hussalg, overdragelser og behandling af dødsboer. Hun sikrer lovliggørelse af handler samt udarbejdelse af leje- og købekontrakter. Derudover håndterer hun ejerskifter og medlemsoprettelse, herunder administration af ventelisten. Hun fungerer som bindeled mellem foreningen og kreds administrationen i forhold til hussalg og overdragelser.
Har ansvar for byggeansøgninger og dispensationer i foreningen. Han foretager kontrol af huse og havelodder inden salg for at sikre overholdelse af gældende regler. Derudover er han ansvarlig for vedligeholdelse og reparationer af fællesbygninger og fællesområder samt håndtering af mindre anskaffelser til foreningen. Han koordinerer fællesarbejde, herunder indkøb af nødvendigt materiale og fungerer som kontaktperson for affaldspladsen. Endvidere har Thomas kontakt til kreds og kommune vedrørende byggegodkendelser og sikrer, at nødvendige tilladelser er på plads.
Fungerer som kasserer-sekretær og arbejder tæt sammen med Thor om foreningens økonomisystem. Hun er ansvarlig for at føre og udsende referater fra bestyrelsesmøder og generalforsamlinger. Derudover varetager hun udsendelse af nyhedsbreve og fælles informationer til medlemmerne. Mia sørger også for opdatering af foreningens hjemmeside.
Er ansvarlig for foreningens forsikringer, hvilket indebærer alle foreningens forsikringsaftaler, samt kollektive forsikringsaftaler. Administration af nøgler. Han opdaterer vigtige dokumenter på hjemmesiden og medlemsportalen og sikrer, at informationen her er ajourført. Derudover vedligeholder og administrerer han ForeningsLet og Forbundet samt sikrer korrekt registrering af medlemsdata. Han har også ansvaret for foreningens kontrakter, kontakten med leverandører og udfører forefaldende opgaver på fællesområderne.
Administrerer udlejningen af fælleshuset samt det tilhørende inventar. Hun sørger for anskaffelse af småfornødenheder og opdatering af foreningens årshjul. Grethe håndterer konflikter mellem medlemmer og følger op på åbne sager. Hun er kontaktperson for rengøringen og vildkatte projektet og sikrer, at disse områder bliver varetaget effektivt. Præmiehave.