INDLEDNINGEN
Kære Havelejere, hermed indkaldelse til Generalforsamling 2023.
Som det fremgår under indhold samt dagsordenen, skal vi stemme og vedtage de punkter som er stillet som forslag fra bestyrelsen, samt eventuelle medlemmer. Vi glæder os meget til at se jer alle sammen søndag den 19. marts kl. 10:00 til generalforsamling på Islev skolen.
::::::::
INDHOLD
Bilag 1 Forside
Bilag 2 Indkaldelse
Bilag 3 Bestyrelsens beretning
Bilag 4 Forslag til ændringer til Vedtægter 2023
Bilag 5 Brevstemme
Bilag 6 Fuldmagt
Bilag 7 Regnskab 2022 + budget 2023
Bilag 8 Forslag fra bestyrelsesmedlemmer 2023
NYHED
Der kan stemmes med fuldmagt, dog må den befuldmægtigede repræsentant maksimalt repræsenterer 2 individuelle befuldmægtigede medlemmer i foreningen. Ønsker man at brevstemme, sker det via mail bestyrelsen@afdelinga.dk eller i postkassen ved kontoret senst dagen inden afholdelsen af generalforsamlingen eller på dagen på afholdelsesstedet senest 30 inden starttidspunktet.
Ved væsentlige ændringer af ordlyden i forslaget, bortfalder brevstemmerne ifølge vedtægterne.
Anvend dokumenterne her på siden.
DAGSORDEN
- Valg af dirigent
- Valg af referent og stemmeudvalg
- Bestyrelsens beretning (udsendt via hjemmeside)
- Årsregnskab for 2022
- Forslag fra bestyrelsen
- Indkomne forslag medlemmer
- Godkendelse af budget 2023
- Valg af bestyrelsen
- Kasserer på valg (Grethe)
- Valg af 3 bestyrelsesmedlemmer 2 år (Henning, Thor og Cathrine)
- Valg af 3 suppleanter for 1 år.
- Valg af 1 intern revisor (Peter) + eventuel suppleant
- Valg af vurderingsudvalg, min. 4 medlemmer for 1 år
- Valg af hverv
- Affaldspladsen
- Rengøring
- Flaghejsning
- Vejlaug (udgår eventuelt grundet kloakering i 2023.)
- Valg af diverse udvalg
- Valg af klubber
Forslag der skal til afstemning skal indeholde:
Forslagsstillers oplysninger: Navn og have
Emne: Hvad handler dit forslag om?
Motivation: Hvad er formålet med forslaget?
Hvordan: Hvordan kan det kan realiseres?
Omkostning: Budget eller indhentet tilbud.